ilkanneyim06 Kızlar 3 günlük bebeğim var sezeryan oldum cok ağrılarım var ama sıkıntı şu ki bebeğimin altını her açtığımda ağlama krizlerine giriyo elim ayağım birbirine giriyo çok hareketleniyo çok zorlanıyorum napmam lazım benim
mistocookie ilkanneyim06 e bebek altı açılınca güvensiz hissediyor, sevmez yenidoğanlar alt değişimini. hızlı hızlı yapın
Zeynepsen ilkanneyim06 benim kızımda hiç sevmezdi nefesi kesilen kadar ağlardı napicagimi şaşırdım zamanla ikimizde alistik 3 yaşına bile geldi herşey geçici normal bişey bu merak etme
Sulte ilkanneyim06 bebekler ust sefistirmeyi alt degismeyi sevmezler sezeryanla egilip degistirmek cok zor canim tecrubeli olarak soyluyorum alt degistime ortusu serip masanin uzerinde yuksek bi uerde hizlica degistir guvende hissetmiyordur kendini hemde egilip dikis agrin sorun olmaz