Ben doktoruma da sorarak aldım 30.haftamda. Veetin hassas olanını aldım hamilelikte herkes onu kullandım demişti. Hatta trendyoldaki yorumlara bakarsan hep hamileler kullandım demiş. Şimdi 34.haftadayim, küçük bi yere denedim ama malesef önermiyorum. Bence ince tüyler için etkili olabilir ama özel bölgeye çok mantıklı gelmedi bana. Kol altıma yaptım o gün boşuna almamış olayım diye.🙄😀 Tamam oldu ama tamamen jilet gibi 2 gün sonra cıktı minik minik. Yani en azindan iyi bi jilet almak tüy dokucuden hem daha pratik hem de kimyasal kullanmamış oluyorsun benim tavsiyem budur😬