Fik doğru canım ben kanadada yaşıyorum toplamda 2 kere ultrasona giriliyor ben 7+2 haftalıgım su an. Bi hamileligin basında girdim ama kalp atısı falan duyulmamıstı daha, hala bana baska tarih verilmedi ultrason için, muhtemelen hamileliğin sonlarına doğru tekrar.. burda bebeklere ve cocuklara inanılmaz deger veriliyor, ultrason zarar vermez dense de hayatı boyunca bi sorun olusturabilecegi ihtimaline karsı bile yapmıyolar yani