Göbeğimin altını alıyordum hamile kalmadan önce ama üstüne dokunmadım hiç, hamilelikle birlikte o üstteki tüyler de sizin dediğiniz gibi siyahlasti ve uzadı. Ama dokunmadım hala onlara çünkü hormonla alakalı. Altını almaya devam ediyorum, üstler de doğumla dökülür dediler 🤷🏻♀️ eğer üstü şimdi alırsan doğumdan sonra böyle devam eder eski haline gelmes uğraşırsın dedi kuaförüm falan ahsjs ben de hiç dokunmadım yapacak bişey yok 😅