Sukran63 ben de iki gündür sık yaşıyordum daha 18+5 im bugün doktora gidip söyledim. Dinlendiğinde geçiyor mu dedi evet dedim muayene etti bebek çok şükür iyi ama ısrarla dinlenmemi yorulmamamı ve ağır bir iş yapmamamı söyledi. Siz de bolca dinlenin çünkü ani açılmaya sebep olabiliyormuş. Ben riskliyim gerçi progestanda kullanıyorum ama genel olarak dikkat etmekte fayda var 🌸