Zeeynep1 ben yaptırdım hamileyken ilk ayında 12 ye yapmıştık içinde doğum var 8 muayene tahliller var ama diyelim doktor özel bı tahlil istedi onu ücretli oluyorsun ben bikere öyle ücret ödedim oda karaciğer enzimi testi o hastanede yoktu dışardan yaptırdım. Detaylı ultrasyinda yok bu arada sadece muayene tahliller ve doğum paketi bence iyi çünkü şuan muayene 600 geçti doğumda 13 14 oldu benim hastanede