happyayse Bende şuan 32+6 dayım, 30. Dan beri benim de aynı şekilde sol kaburga altım ağrıyor, araştırdım doktoruma da sordum ; büyüyen rahim, kaburga bölgesine doğru genişler ve bu durum da baskıyı artırdığı için ağrıya neden olur. Bir diğer neden de alınan kilolar ve göğüslerin büyümesiymiş. Endişelenecek bişey yok yani canım yine emin olmak için doktoruna sorabilirsin ☺️🍀