Dilekata123 efeninannesiii_ 34. haftadan sonra göğüsün kahverengi kısmına sür ucuna sürme doğumu tetikler dediler bende o vakiti bekliyorum ama doktoruna veya ebene sorabilirsin tabiki
Papatyaa_01 efeninannesiii_ 33. Haftada başlamıştım sanırım lansinoh, yorumlarda doğumdan önce başlanırsa daha işe yarıyor diye okumuştum
Beybeybi efeninannesiii_ lasinoh kullandim her uc cocugumda dogumdan sonra kullandim iyi geliyor bana bundada onu kullanicam insallah
efeninannesiii_ Dilekata123 ağrı sızlanma vs yok ama herhangi bi yara durumunun önüne gecmesi İcin baslamak istiyorum. Bir sorayım sonraki kontrolümde tesekkür ettim❤️
haticey4 Dilekata123 canım kahverengi yerine sür demişsin ama kahverengi yeri yara olmuyor ki ucu yara oluyor. İlk defa duydum bunu gerçekten böyle mi acaba ?
Dilekata123 haticey4 doğumdan önce kahverengi yerine sür ucu doğum tetikliyor dediler bana söylenilenin yalancısıyım canım inanki
Dilekata123 haticey4 Benimde kafam karıştı ama etrafina sürünce ucuna etki ediyormuş faydası benimde ilk gebeliğim yanlışsız bilgi aktarmak isterim tabiki
Papatyaa_01 efeninannesiii_ ben doktora sormadım açıkcası göğüs ucu doğumu tetikleyecek olsa millet göğüs ucuna dokunur kolayca doğumu başlar yani yinede herkesin kendi fikri :) içiniz rahat ederek kullanmaya başlayacaksanız tabiki doktorunuza danışın önce 🌼
efeninannesiii_ Beybeybi bende lasinoh aldım herkes tavsiye edince. Ama doğumdan önce mi sonra mı kararsız kaldım bir danışayım dedim
Beybeybi efeninannesiii_ dogumdan oncesini duymadim hep dogumdan sonra hastanede suruyolar gogus ucuma bende ondan aldim memnun kaldim kullandim her cocukta
babyboymomm Doğumdan önce lasinnoh 35. Hafta da başladım gümüş kapakta taktım gün içinde ama çocuk yanlış emince ister istemez yara oluyor ne yaparsanız yapın onun içinde tahin yağı kullandım çok iyi geldi