Valla bu soru herkese göre değişiyor.. Bana göre kesinlikle sezeryan ben normal doğum yapabilecek cesarete sahip değilim ☺️ Yani bana daha kolay geldi ilk dogumum sezeryan oldu Ama eltim ilki normal ikincisi sezeryan oldu kesinlikle normal doğum daha iyiydi sezeryanda gunlerce çektim normal doğumda öyle olmuyor dedi.. Kişiden kişiye değişiyor bence.