Merhaba 1 ay önce 3.63 idi değerim. İlaç kullanmaya başladım 0.25 mg. Bugün tekrar Tahlil verdim şu an tsh değerim 2.76 çıktı. 1 aydır kullanmama rağmen 2.5 altına düşmemiş bu arada 28 haftalık gebeyim. 2.76 için tekrar dahiliye gitmeme gerek var mıdır sizce 🤦♀️