Edabyksk
Ben hamile kalmadan da tansiyon hastasıydım zaten, hamile kalınca ilacım değişti sadece ama bu haftalarda dayanılmaz olacağı konusunda kardiyoloji doktorum uyarmıştı beni. Erken Doğuma sebep olabiliyor tansiyon rahatsızlığı, hatta zorunlu sezeryan olmanız bile gerekebilir. O yüzden cevabı bir kardiyoloji uzmanında aramanızı tavsiye ederim, ben de bu hafta gideceğim 32+5 oldum bu arada...