Sedafatms 1996snl bana kızımda hiç karışmamıştı ismini verirken bende o yğzden kıramıyorum canm malesef
1996snl Sedafatms eğer isime ek olacaksa senn istediğin ismi ilk ko 2.isim Halil olsun okulda vs ilk isim kullanılıyor hep ve çocuğuma kendin koyduğun isimle seslen ve çocuğuna o ismi kabullendir öyle yapana böyle yapılı
Nisa46 Sedafatms Yani siz bilirsiniz aslında ama hiç eskimeyecek bir isim ibrahim ismi ayrıca isim insanın huyuna sirayet edermiş bu bakımdan bakılırsa benim çok hosuma giden bir isim tabi siz bilirsiniz ❤️
Nurkcy Sedafatms Halil arda uyumlu bence.. Ah şu kayınpeder ismi mevzusu bende de var Başta olacakmış benimki de uymuyor ama uymasada 2. İsmi kendi istediğimi koyucam. İçimde kalmasın 😊 Sende gönlünden geçeni koy. 2 isimle birlikte seslenmezsin sonuçta.
1996snl Sedafatms Halil asaf.-Halil ege-Halil Aras-Halil emin -Halil Atalay -Halil can-Halil Alp- ilk Halil olsun istemedim ama hep böyle daha uyumlu geldi ama iki isimle seslen illa sadece Halil derler se senn koyduğun ismi de mutlaka seslendir
Sedafatms 1996snl valla şimdiden halil deniyor bnmde koyacağım isim ulama gibi olsn ikisi birden söylensin söyleneceksede diye düşünüyorum ama işte yanına gıcık aldığım için hiç bir ismi yakıştıramıyorum
1996snl Sedafatms yakıştırmıyorsundur gıcık aldığın için canım ama çok güzel ve modern bi isim koy çocuğun büyüdüğünde onu kullanır beğenir ikimizin telefus et hep sadece Halil olarak kalmasın bence