Beyaz06 Kızlar saçım normalde uzamıyor çok yavaş ve incelle telli ama 8 ayda 5 cm flan uzadı yinede çok değil emzirme sürecinde boyatmayı düşünmüyorum uzamaya devam edermi acaba
68selda06 Beyaz06 emzirme döneminde sac dökülür derler bi sure benim saçımda ince telli hiç yazmaz hemen yaglanir azıcık bisey hamilelikte gurlesti biraz