Sevgii19 Kızlar kaşıntım var doktor gyno-lomexin krem yazdı aranızda kullanan var mı ? Bi sıkıntı oluşturur mu hamileyken kullanmak?
68selda06 Sevgii19 bende kasintidan ölüyordum doktora kaşıntım var dedim kasılma anlamış galiba magnezyum vermis kaşıntı için evde mantar kremi vardi mecburen onu kullandım bi sıkıntı olmadı