Jelibon16 Silaaa_2 aynen ya acıkınca bende frenleyemiyotum kendimi doktorum akşamları etli salata ye sadece diyo,şaka mısın adam ya salata benim içimi daha çok kıyıyor🤭Ve normalde yemekte bile sevmem salata🤪
Silaaa_2 Jelibon16 valla doktor bana meyveleri yarısını ye demişti o güzel meyvelerin yarisi mi yenir ya hepsini yerim valla normalde çok yemek yiyen birisi değildim asla hamilelikten sonra böyle oldum ve insan istese de kendisine dur diyemiyor 😅🤭