A_gny1 benimde yüksek çıktı ama baska şehire neden yönlendirdi onu anlamadım
Bana da sıvı aldır dedi bir ay sonra aldırmayacağım
İkili test çöp diyen burdan bir cok kişi ile konuştum Yüksek çıkıp saglıklı doğan cok bebek varmıs dua et inşallah sağlıkla alırız kucağımıza ben öyle yapıyorum aklıma takılıyor hamileliğimi zehir etmek istemiyorum fetal dna yapacak gücüm de yok bekliyorum öyle ilerleyen zamanlarda zaten ne olduğu çıkar karşıma ne olursa basımın üstünde sizde dua edin inşallah sağlıklı olacaktır rabbim büyük