Hepsiburada dan ebebek mağazasından baybjem di sanırım 24 lira gibi bir fiyatı vardı onu aldım. Normal mağazada satılmıyordu. Materni var bir de sanırım o pahalı geldi açıkcası. İlk kez bugün lazım etti kaşık biberon ve been bulamadım evde normal biberonla verdim 😬😬😂