Melike3435 Selam kızlar , bugün rahim filmim çekildi anestezili. Doktor bu ay gebelik olmayacak korumalı ilişki olsun demiş eşime. Rahim filminden hemen sonra gebe kalan oldu mu ?
Medinehnm Melike3435 ben cektirdim canım bir hafta ilişki yok dedi antibiyotik yazdı onu kullandım sonra adet olmadım hamileyim 30 haftalık tüplerin acık mı peki
Linaa90 Melike3435 ben kaldım canım 3 gün ilişki yasaktı sonra 1boş 1 dolu şeklinde ilerledik çekildiğim ay hamile kaldım
Melike3435 Medinehnm maşallah canım. Bana da aynı şekilde antibiyotik verdi. Sonuçlar için bugün arıyıcaklar sanırım ama çekildikten sonra bir sorun yok ikisi de açık demiş doktor eşime. Bu ay korunun gebelik olmaz bu ay demesi garip geldi . Bir ay daha kaybetmek istemiyoruz sanırım biz de 🥹
Medinehnm Melike3435 bana uzun geldi neden o kadar vermiş ki acaba. Tüplerinin acık olmasına cok sevindim inanki sansınnız daha çok benim ikiside kapalıydı zorla biri acıldı cok ağrı cektim ama değdi şükür sabretmesi zor bi süreç gönlünce olsun her şey canım ♥️
Melike3435 Ftsyldrm maşallah canım 🥰 ya bu radyasyon muhabbetinden falan mı bilmiyorum aynı ay hamile kalmanın sakıncası yoktur inşallah. Biz de istiyoruz ama hayırlısı inşallah
Buuuuuurcuuuuuuuuu Melike3435 merhaba canım Bende ilaçlı rahim filmi çektirdim 48 saat sonra ilişkiye girdik ve gebe kaldım
Melike3435 Buuuuuurcuuuuuuuuu maşallah canım 🧿 kaç haftalıksın peki ? Herhangi bir anormallik vs yoktur inşallah
Buuuuuurcuuuuuuuuu Melike3435 yok canim bi sorun şükürler olsun Allah im isteyen herkese anne olmayı nasip etsin 2 hafta içinde doğumun olabilir dedi doktor