Selo111 9.haftadayım kasıklarimda ciddi agri oluyor neden bilen var mi önceden aynısını yaşayanlara doktor ne dedi?
Mhmtefeaysnr Selo111 normal dedi ilk sonrada magnezyum verdi kaç doktora gittim hiç biri bi şey demedi 15 haftalık hala oluyo ağrılar
Selo111 Mhmtefeaysnr Ben de korkuyorum aslında bebeğe bir şey olmasın diye agri bir şeyin habercisi mi diye düşündüm
Mhmtefeaysnr Selo111 benim bundan önce bi düşüğüm oldu o hamileliğimde de ağrı oluyordu düştü 7.haftada bundada oluyo ağrı ama bi şey olmadı bakalım şükür yani ağrı kesin olarak düşük belirtisi değil doktorlarda böyle diyor zaten