Nanelimonn Ayak baş prmagımı burktum 1 bucuk ay oldu . Sızlamalar devam edıyor. Evet dayanılmayacak bır agrı yok ama 2 ayşık gebeyım. Rontgen cektırmek ıstemedım . Zaten cok da gonullu olmadı doktorlar. Sız olsanız cektırır mıydınız ?