Merhaba kizlar,
13 haftalik gebeligim trizomi 18 suphesi, ultrasondaki farkli anomalilikler ve kesin kalp hastaligi ile sonlandi. Bebekten yapilan genetik testi laboratuvarda dna üremediği icin sonuc vermedi. Eşim ve benim kromozom testlerimiz temiz çıktı. Bu durumu yasayanlar var mi saglikli gebelik icin yaptiginiz şeyler nelerdir?