rabiaudn kızlar gebelik şekerm var diyet yapıyorum ama canım tatlı istiyor bazen o sıralar ne yemem gerekir ne yiyebilrm arada kaçamak yapanınız varmı?
yagmur50 rabiaudn ben kaçamak yapıyorum doktorumunda haberi var ama içim rahat olsun derseniz doktorum bana tatlı krizlerinde incir yiyebilirsin demişti
Susamtohumununannesi yagmur50 incir doğumu kolaylaştırıyor prolaktini yükseltiyo diye okumuştum ne kadar doğru bilemem. Muz yasak değilse süt muz chia tohumu ve fıstık ezmesi ile tatlı yapabilirsiniz yada fıstık ezmesi yerine 1 çay kaşığı keçiboynuzu unu