nergismom merhaba hanımlar 🍀 Çevremdeki hamişler tetenoz aşısı vuruldular sağlık ocağında olduklarını söylediler ama bana dokturum söylemedi vurul ya da vurulma diye sizler vuruldunuz mu kaçıncı haftalarda vuruldunuz??
Eliyy nergismom canım onu senin saglık ocagındaki hemşiren arayıp seni çagırıyo söylüyo hemşiren aramadımı seni
Hilalttk16 nergismom merhabalar 😊 ben kendim sormuştum doktoruma olabilirsin bir zararı olmaz hatta faydası olur demişti. Sağlık ocağından 24. Haftada arandım bugün aşı oldum 🙊😊 4 hafta sonra da 2. Dozu olacağım
nergismom Eliyy hayır canım aramadı bende kendi doktoruma sormadan aşı olmak istemyorum kararsız kaldım şuan 21 haftalığım 🥴
nergismom Hilalttk16 tam 24 cü haftamda doktor kontrolüm var bende sorup ona göre olayım aşıyı o zaman canım
Susamtohumununannesi nergismom eğer doktorun 2 doz isteyecekse her doz arası 4 hafta olmalıymış ve 2. Dozun en geç 30. Haftada yapılmadı lazımmış ebe kadın bana öyle söyledi o yüzden bence kontrole gitmeden sormalısın doktoruna
Tugceee95 nergismom Benide saglıkocagındaki ebe cagrdı ben gtmeden once doktoruma danıstm bes sene ıcınde olmadıysan yaptırablrsın bı sakıncası yok dedi
Susamtohumununannesi nergismom kaç haftalıksın? 20 den sonra olmanı önerebilir doktorun. Bazıları 2 bazıları 1 doz önerirken bazıları hiç istemiyor doktoruna sormanda yarar var
Susamtohumununannesi nergismom telefonla falan ulaşabilirsen mutlaka sor bide su ara aşının temini zorlaşmış deprem bölgesine gönderilmiş aşılar sanırım