alinsena ikinci gebeliğin ve kendini tecrübeli hissediyorsun. Bu durum için bu söylediğim biraz saçma olmamış mı? Aslında ikinci gebeligin ve kendini daha tecrübeli hissediyorsan annenin hisleriyle bebek gelişiminin alakası olmadığını, tarama testinin elzem değil ama bi seyleri görmek için yapildigini, tecrübeyle ilgisi olmadığını, bunun bir tercih meselesi olduğunu, ultrason zararli olsa Dr un yapmayacagini, zaten rutin kontroller ayda 1 olduğu için sık sık ultrason girmemis olduğunu bilirsin. Yani dediğim gibi bu bir tercih ve tabiki TERCIH ETMIYORSAN yaptirmayabilirsin. Ama bunun kendini daha tecrübeli hissetmenle ilgisi yok. Kısacası istemiyorsan olay bitmiştir.