Elifff7272 Kızlar çok az nokta şeklinde pembemsi bi leke vardı ama çok az bende çok korktum ya lütfen bilen varsa yazar mı
Nirayku Elifff7272 ne kadarlık hamilesiniz belki de yerleşme kanamasıdır hemen korkmayın bebeğe stres iyi gelmez 🥰
Freyan Elifff7272 olabilir benim de 5.hafta yoğun sanci oldu şimdi duruldu şükür ama kanamam olmadi daha kese görmeye gitmedim 5+2 de kese görünmedi daha doğrusu emin olamadım dedi dr
Patito__ Arkadaslar karin agrisi yasayan varni suan yeni hamikeligimi ogrendm iki gundur karin agrim vr nomakmi acaba