Zzzzz54 ilk doğumumda normal kontrole çağırmıştı doktorum sıra beklerken kasılmalar başladı dediğiniz gibi sadece karnımda vardı bel ağrısı ya da başka bir belirti yoktu sonra sıram geldi nst ye bağlandım öncesinde sancılar 100 de ama ben sadece kasılma hissediyorum ve o da rahatsız etmedi hiç sonra açıklık muayenesi ve yatış 3 cm açılmam vardı nst de kalp atışlarını beğenmedim dedi doktor öyle yatış verdi yoksa Eve gönderip akşam üzeri tekrar gel diyecektim dedi yani her doğumda nişan ya da su gelecek diye bir şey yok suyum doğumdan bir kaç saat önce kendi geldi birden patlayıp boşaldı ama açılmaya yeterli olmadığı için suni veriyorlardı o sıra öyle geldi sonrası hızlandı ve Doğum sıkıntınız yoksa bi sıcak duşa girin belden en azından sıcak su tutun nefes egzersizi yapın yerde dizleri yere koymadan yer siler gibi yürüyüş yapın rahatlama olursa yalancı sancıdır ve kasılma sayardan aralıkları takip edin mutlaka