Bende de boğaz ağrısıyla başladı. Sonra kuru öksürük başladı. Sonra bi iki gün aşırı başım ağrıdı. Gözüm kızardı burnum tıkandı. Diğerleri neyse de öksürük çook can sıkıcı. Meyve yiyiyorum, ıhlamur içiyorum, pastil kullanıyorum, sarımsaklı şeyler tüketmeye çalışıyorum, bal limon karabiber ılık su içiyorum, pekmez tereyağ içiyorum. Yapmadığım şey kalmadı gibi yani ama öksürük yapıştı gitmiyor 🥲