AyFa1608 ezgi95demir bence güzel. İkinci isim olarak koycaktık, sonra iki isim çok kullanılmıyor diye vazgeçtik nevadan. Ama ikinci bir kızım olsa koyarım🥲
Armess_loya ezgi95demir genelde egelilerin şivesi gibi geliyor kulağa, neva dı ne oldu gibi… Kötü mü hayır ama tercih meselesi🌸 önemli olan sizin beğenmeniz🌸 sağlıkla doğsun yavrunuz ❤️🧿
dilinkopsunemi-bisus Armess_loya neva demiyoz ki nivaaa nooldu nettin gine naha gözün kör olmasın diyoz 😂😂😂😂
Hazalaskin ezgi95demir kızımın ismi Asel 🥰ilkim, Nazlı, Tomris, Bilge,Cemre seçeneklerimiz arasındaydı Kocam ikinci bebeğimiz olursa kesin kesin Tomris olacak diyor bunu da o koydu gerçi 😂
Armess_loya dilinkopsunemi-bisus ama post sahibinin i annesi denizliliymiş onlarda nevaa diyormuş o yüzdende kafası karışmış 😬🙃😉
dilinkopsunemi-bisus Armess_loya denizliyle aramız 1.5 saat kardeş şehir sayılırız şive aşırı benzer 😬😬😂😂😂 ege bölgesinden akrabası çoksa söylerken zorluk çekerler gerçi ben de oğluma tren seferi gibi isim koydum orası ayrı mesele canı nasıl isterse artık 😂😂😂😂