Sağ bacağıma giren bıçak gibi ağrı ve kuyruk sokumunda oturma, kalkma ve özellikle yatarken yattıktan sonra dönerken var olan dayanılmaz ağrılar için gittim ben de doktora. Bel fıtığı teşhisi kondu ama benim ağrılarım dayanılmaz seviyedeydi hareket bile edemiyordum iğneler kas gevşeticiler fayda vermedi en son fizik tedaviye başladık fayda etmeye başladı elhamdulillah. Sizin bu kadar ciddi sorunlarınız belki yoktur ama bence mutlaka bir doktora görünün. İnternetteki egzersizleri kafanıza göre yapmayın çünkü her egzersiz herkese şifa olmuyor aksine durumu kötüleştirebiliyor.