Tugbasdfg valla kendinize güvenip günde litrelerce su icip cranberry icecekleri vs yaparsanız belki hafifletirseniz kullanmayabilirsiniz. Ama benim gibi felaket bi agrıya dönmüsse enfeksiyon kesinlikle kullanın. Bende yanma vs yoktu agrı sikayetiyle gittim mecburen kullandım. Bide enfeksiyon hapları hamileligin ilk ve son ayları risk getiriyo. Ben hapı kullandıgımda 20 küsürlü haftalardaydım ortada yani. Yoksa asla ilac kullanan biri degilim. Bide nioli yağı var iç çamaşırına damlatıyosunuz. Çok iyi geliyor. Dediğim gibi bakın ölçün tartın. Sonuçta enfeksiyon hapı elbette bebege hasar verebilir. Ama sunuda unutmayın enfeksiyonda bebege cok riskli. Kullanıp kullanmamak icin iyice düsünün tartım artıları eksileri.