Mbceylanli Merhaba hanımlar. 30+3 günlük hamileyim, çalışıyorum. 32. Haftada çalışabilir raporu alıp 37 ye kadar devam etmek istiyorum. Ancak bu çalışabilir raporu haftamı tam 32 olduğunda günü gününe mi alınmalı?