Benim ocakta yapılacaktı aşı yok gelince haber veririz dediler sonra ses çıkmadı bakanlıktan kayıt oluşturttum gelecek dediler yine ses çıkmadı doktorumda evde doğum yapmayacaksan önemli değil olamadım diye korkma hiç dedi ben de sırf risk olur diye olmak istiyordum doktor önemli değil diyince bıraktım peşini olmadım olmamda artık