funnymummy Rabis0446 bende anlamıyordum da 😂zamanla alışıyor insan 🙈benim minnak kızıma erkek demişlerdi burda ki ben kız olduğunu düşünüyordum 🤭
3kuzuAnnesiyim Rabis0446 doktor bsy dedımı nubu kız için fazla uzun ve haftası buyuk boyuda uzun %80 erkk ama benım bu üçüyle kız cıktı ☺️
Rabis0446 3kuzuAnnesiyim sizde kız demiştiniz daha önce atmıştım ama erkek dedi Allah bağışlasın sağlıklı olsunlar inşallah 🥰🙏🏼
3kuzuAnnesiyim 3kuzuAnnesiyim bak nub dıe bsy var ve acısından kız demışım kı kndı bebegımede aynı senın gıbı aynı hafta boy sekıl ve goruntuya kız dedım. Benım kı harıc herkesede erkk dedım gerckten ben harıc hepsi erkk oldu. Acaba bana mı yanlış baktılar ya.
Rabis0446 3kuzuAnnesiyim evet bugün söyledi canım 🥰 tabiki bilemeyebilirsin ilgilenip yorum yaptın yeterli sağol 🙏🏼
3kuzuAnnesiyim Rabis0446 valla bu erkkse benımkınıde yanlış dedıler derım😀 bak umutlandım cunku zaten saklamstı yuxu koyundu