Mavisim3457 Merhaba kızlar Ana kucağı marka önerisi istiyorum. Kademeli, kademesiz sanırım çeşitleri varmış. Pek bilgim yok. Gerçekten gerekli mi değil mi bilgi verebilir misiniz? Teşekkür ediyorum
Ceylinmelike Ben alicaktim bazı arkadaşlarım hiç gerek yok dedi bende o yüzden almadım zaten az bı sure biniyomus o yüzden bende puseti kullanicam evde de
Hadiceakan Ben aldım daha kullanmadım hem ekonomık hem de kaliteli olması açısından cok arastırma sonucu huggy markasını aldım cok begendım ben severek aldım
Sahnedekimadam Babybjörn muadil markaları ; Ohyo, Mamma , tcherchi .. hemen hemen hepsinin kalitesi aynı ben Mamma tercih ettim canım