mirlerinannesi 5 haftalık hamileyim, hangi doktorum 4 tane önerdi birini tercih edebilirsin dedi içimi kolay mide bulandırmayan ve mümkünse iştah açmayan tavsiyelerinize ihtiyacım var 😂
beyzacmvrc mirlerinannesi regenesis Max omega3 kullaniyordum birde decavit dönüşümlü olarak. Regenesis de balık yağı var decavitte yok Regenesis özel ilaç devlet karşılamıyor, decaviti karşılıyor devlet.
beyzacmvrc mirlerinannesi eczaneden aliyodum regenesisi ama eczaneler de daha pahalıyms ben en son 135 e almıştım ilaçlara zam gelmeden daha Şimdi ilk defa interntten aldim n11 uygulaması her gün kupon veriyor ya 100 üzerine 25₺ falan N11 de 125 liraydı kuponla 100 e aldım kargoya verildi daha gelmedi bakalım ☺️ Decaviti eczaneden Alcan zaten İçerikleri aynı hemen hemen regenesis de balık yağı var Balık yağlarının hiçbirini devlet karsilamiyo zaten Bide imom omega3 varmış onu kullanmadm
TariAlcarin Başta yalnızca folik asit kullandım 10. Haftadan sonra kan hapı gyno ferro sanol ve elevit diye vitamine başlattı doktor bir de yarın ampul d vitamini kırdım şimdiye kadar şuan 15+4