tugceyazici canim o haftalarda ben günde 4 5 defa kusmaya baslamistim asiri mide bulantm ve tansiyon dusuklugum vardi doktorum vitamin eksikligi oldugunu soyledi o yuzden kusmalarim ve bulatm artiyomus vitamn igneleri vuruldum biraz faydasi oldu bde ondzy diye bi bulanti hapi yazdi zorda kalmadikca icmemeye calistim ama ictigim zamanda bulantilarimi kesti bi kac saatliginede olsa ama bekliceksin maalesef kesin sonuc yok demem o ki en kesin cozum zaman 4. Aya hic biseyin kalmaz canim sabret 😊