Ben de o günlerde öğrenmiştim evde test yapmıştım sonra hastanede beta hcg yaptirmistim 35. 36. Günde 1200 lerde çikmisti ama doktoru aradığımda muayeneye çagırmamisti şuan çok küçük pek bir şey göremeyiz demişti 7. Haftada gitmiştim 9. Haftada da kalp atışına gitmiştim
Hayırlısı olsun inşallah sizin de 🤗