aysenur_akay Hamilelikte kan uyuşmazlığı çıktı korkulacak bişey var mı yoksa normal bişey mi anneler başına gelen var mı
ozlmm123 aysenur_akay hiç korkulacak birler yok 28 haftada kan veriyorsun ve iğne yapılıyor sonra doğumda kanına bakıyorlar bebekle aynı kan grubuyla birler yapılmıyor farklıysa kan grubunuz tekrar iğne yapılıyor hiç korkma
dombilibaykus Merhaba, korkulacak bir şey yok. Biz de de var 28. haftada iğne olacaksınız. Yine de her muayeneye gittiğinizde belirtmeliymişsiniz doktorum öyle söylemişti.
ozlmm123 Daisy0000 hastanede yapılıyor bugün doktorum bana 2 hamileliğim 28 haftalık olunca gel kan ver sonraki gün iğneni yazalım vurdur dedi bir gün sonra çıkıyor zaten sonucun
aysenur_akay Teşekkür ederim kızlar içim ferahladı doktorum bana da anlattı ama ben sormak istedim bi yine de tecrübeli annelere