Ceydadefne1 canım eğer bebeğin her kontrolde kilo alıyorsa sorun yoktur büyüyünce yerleri dar olduğu için kilo alımları yavaşlayabilir önemli olan kilo alımının durmaması. hem 37 hafta da nerdeyse 3 kilo olan bir çocukta nasıl gelişim geriliğini düşünüyorlar anlamıyorum vaktinde doğan bir çocuk 2500 ün üstünde doğduğunda normal kabul ediliyor. benim ilk bebeğime de hep gelişim geriliği var dediler 39 hafta da 2750 doğdu ve gayet sağlıklıydı şükür şu anda da 4.5 yaşında elhamdulillah hiç bir sorunu yok her bebek 4 kilo doğacak değil hiç takılma derim