Asla öyle bişey yok.normal doğumu deneyin olmazsa sezeryan olursunuz.sezeryaninda sonra sonrasi zor,dikişi var ,göbek kalabilir.tabi insan mecburiyetten sezaryen olabilir ama sirf cinsellik için saçma geldi bana:) ilk çocuğunuzsa normal deneyin.10 santim açılma beklemezsiniz,7 santimde kesi atıp çıkarırlar.genisleme falan olmaz