Hafizeipek sakın korkma allah onun sabrını kesinlikle veriyo kendine güvenip yanındakileri dinle ve dua et kafana ne kadar takarsan okadar zor olur ben en son ölüyorum galiba beni sezeryana alın diyip kızımı kucağıma aldığımda bu muydu ya normal doğum dedikleri dediğim için doktoruma 🙄😂korkma yani ☺️ Travmalık bişey yok dua et ☺️ sancım çok geç geldi suyum sabah 6da geldi benim sancılarım çok yavaş geldiği için ne zaman başladı tam hatırlamıyorum herşeyiyle 10 saat sürdü ama doğumum 1 saat sürdü sancıda 6 saat falan sürmüştür