Hamileliğin son ayında haftada bir doktora gidilmeli kontrole. Nst takibi olur. Başka bir doktora da görün derim hiç birşey söylemeden bakalım o ne önerecek. Bazı doktorlar hastayı sezeryana yönlendirebiliyor maalesef. Ufak bir sıkıntıyı büyük bir sorun gibi gösterip ihtimaller üzerine sezeryan denmesi bence yanlış. Henüz erken sezeryan için. Normal doğumdan gerçekten büyük bir sorun yaşanmıyacaksa mahrum kalınmamalı. Sezeryan için gerekli sebepler mevcut değilse özellikle zaten yasal değil.