Baby_loading Öncelikle kandiliniz mübarek olsun arkadaşlar bugün ultrasyon yaptılar yaklaşık 12 haftalık görünüyor dediler cinsiyet için erken dediler :( anlayanlar desin bakalım neye benziyor bebişim🤭
Baby_loading Pemberuya Teşekkürler ederim canım, hayırlısı olsun sağlıklı gelsinde kız erkek önemli değil