Tugba3434 Kızlar 9+3 gebeyim doktorum folik asit olarak FOLBİOL verdi günde bir kez tok dedi. Ama internetten yorumları okudum pek önerilmiyor kullanan varmı memnun kaldınızmı yada zararını gören varmı lütfen yardımcı olun ❤️✅🤦🏼♀️
DuyguEyupoglu Tugba3434 Folbiol tableti ben hamile kalmadan önce kullanıyordum hamile kaldıktan sonra doktorum folidoceye geçti folbiol yüksek dozmuş sanırım
Mirage06 Tugba3434 ben hamile kalmadan oncesinden beri folbiol kullandim gebeligimin 3.ayinda da kesti doktorum hicbi yanetkisini gormedim ben :)
doganursezmag Tugba3434 hamile kalma çabalarım sırasında 6 ay kadar kullandım hamile kalamayınca bıraktım sonra hamile olduğumu öğrendim 3 ay da öyle kullandım heralde bir zararı olsa şu ana kadar ilk bana olurdu🤣🤣
Burcuu26 12. Hafta ya kadar folic-1 tablet kullanınız. Günlük ihtiyacınızı karşılıyor. Folbiol gebelikte önerilmiyor çoğu kadın doğum uzmanı tarafından. 12. Hafta dan sonra da Imom tablet ile devam ediniz. Tabi demir desteğide alınız.
Tugbax68 Ben kürtaj sonrası kullanmıştım sorun olacağını sanmıyorum bir tür vitamin hapı şuanda benzer olarak folic-1 kullaniyorum
Zelihasifa Bende folbiol kullanıodum drum değiştirdi gebe kalındıktan sonra kullanımlarda ağır bi ilaç oldugunu halsizlik yaptıgını söledi
Handankync Bende ilk zamanlarda onu kullanıyodum ama bende aşırı migde bulantısı yaptı bana ıyi gelmedi doktorum femivit verdi daha iyi geldi bana ıyi gelmedi o yüzden tavsiye etmem.