Slm güzel anneler öncelikle hayırlı kandiller cuma günü kan verdim sonucum bugün çıktı pozitif ve kan değerlerim 14851.3 mIU/mI çıktı bununbos veya dış gebeligi yüzde kaçtır randevu aldim 13 mart daha var ve ben çok heyecanlıyım lütfen bilen yazsın rabim hepimizin evlatlarını sağlıkla kulaklarımız almayı nasip etsin inşallah