Dnzglsm_123 Selam kızlar. Geçen hafta ikili test için kan verdim. Kan sonuçları çıkmış. Rapor gözükmüyor. 10 gün sonra gelin demişlerdi. Gitsem rapor çıkmış mıdır acaba
Nursaygi Dnzglsm_123 Rapor e-nabıza düşmüyor maalesef banada 10 güne çıkar demişlerdi 1 hafta olduğunda hastaneyi arayıp öğrenmiştim çıkıp çıkmadığını dilersen yarın hastaneyi arayıp öğrenebilirsin. ☺️
Dnzglsm_123 Fnsengul teşekkür ederim çıkmıştır inşallah. Ense kalınlığı biraz yüksek dedi doktor o yüzden çok endişeliyim
Nursaygi Dnzglsm_123 Bende araştırma hastanesinde yaptırmıştım. Aradım ikili tarama testi yaptırmıştım sonuçlarını öğrenmek için ilgili birime bağlar mısınız dedim bağlamışlardı devlette nasıldır bilemicem ama ara şansını bi dene derim.
Fnsengul Dnzglsm_123 her bebekte ufak da olsa böyle tahminler söyleyebiliyorlar canım sıkma canını doktorlar sadece tahmin olarak bir şey söylüyorlar kesin değil sonuçta
Dnzglsm_123 Fnsengul evet öyle tabi ama ufak da olsa bir şey çıkınca insan kötü oluyor ister istemez. İnşallah dediğin gibidir de sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi