Ben henüz doğum yapmadım ama 2 günüm var Büyükçekmece mimarsinan devlet hastanesine gidiyorum çok memnunum birçok devlet hastanesine göre çok sakin doktorumda çok iyi hemşireler çok ilgili odaları gezdim tertemiz özelden bir farkı yok inanın istanbul merkezine uzak olduğundan bu şekilde diye düşünüyorum bence bi randevu alıp deneyin derim ve üst katta odaların olduğu yeri gezip bilgi alabiliyorsunuz bence bi bakın derim