Yarenelibol ebenin seni araması takip etmesi lazım ben özel hastaneye gidip ilk kontrolümü yaptırdım ertesi gün beni ebe aradı hayırlı olsun gebelik varmış süreç şu şekilde ilerliyor şu haftada gel vs. Benim diğer arkadaşlarımda da aynı şekilde oldu o beni arayıp çağırıyor başka yerde başka şekilde mi bilemem ama kocaelinde yaşıyorum farklı ilçelerinde arkadaşlarım var omlarımda ebeleri aradı hep