Eliftrsk Bebeğinizin hareketlerini disardan bakinca görebiliyor musunuz? Kaçıncı haftada görmeye başladınız?
Gizzgzz Eliftrsk 21 22 de görünmeye başladı ama ufak ufak belliydi şimdi 27. Haftada uzaktan da görülüyor
Eliftrsk AyFa1608 yaaa 😻 bende 29.haftamdayim bi haftadir bayagi belirgin görüyorum ama hala bi hamile karnim yok 😅
AyFa1608 Eliftrsk bende öyle diyordum karnım yok diyordum niye küçük diyordum halbuki kendi kocamam bi göbeğim de var ama 🤣 tam hamile göbeği olsun istedim. Birden büyüyormuş gerçekten. Şimdi yatarken dönmesi oturup kalkması zulüm gibi🤦
Eliftrsk AyFa1608 ayy evet evet aynısı valla 😅 hala bi koca gobek gibi duruyor.. Bu aylardan sonra hizlica büyüyor diyorlar ama bakalim 🙈
AyFa1608 Eliftrsk aynen canım öyle oluyormuş. Şimdi göbek önden ben arkadan gidiyorum 😅 penguen yürüyüşü efsane zaten. Ama harika duygular 🤭 Rabbim herkese nasip etsin inşallah 🥲