Kızlar ilk doğumum olacak 37+6 haftalığım dün gece kasılmalarım vardı 8 dk kadar düştü dr gittim 1 cm açılman var dedi nst girdim orda da sancım çıktı ama daha vaktin var yatış yapmayalım dedi şimdi bugünde aynısı var ağrım yok kasılmalarım doğum belirtileri nelerdir doğum sancısını nerden anlarım